Як ми провели літо :)
Літнє оздоровлення дітей у ЗДО №16 «Зернятко» проходило згідно режиму дня, перспективного, календарного планування та річного плану на літній оздоровчий період .
Сприятливими і дуже необхідними для зміцнення здоров’я дітей, їх повноцінного розвитку, початком загартування організму є виконання комплексу фізкультурно – оздоровчих заходів які проводилися педагогами на протязі літа: щоденна ранкова гімнастика на свіжому повітрі, гімнастика після денного сну; фізкультурні заняття; розваги; загартування тощо.
Літо для наших дітей розпочалося з «Дня захисту дітей»: веселий сміх, ігри-розваги, спортивні змагання, мильні бульбашки та різнокольорові кульки, музичні ігри ,пісні та танці.
Ефективним засобом оздоровлення та фізичного розвитку дітей є прогулянки, які організовувались щодня на ігровому майданчику, обладнаному різними спорудами. Активна діяльність на прогулянці загартовує дітей, формує фізичні якості, підвищує життєвий тонус і сприяє всебічному розвитку. Тому педагоги намагалися забезпечити максимальну тривалість щоденного перебування дітей на свіжому повітрі. Малюки мали більше можливості для самостійної діяльності: пограти в улюблені ігри, використовуючи обладнання майданчику; виносні іграшки; розвиваючі посібники; проявляти творчі, особливо під час ігор з піском та водою.
Навчальна діяльність : ліплення, малювання, аплікація та ін., а особливо фізкультурні та музичні заняття зазвичай проводилися на свіжому повітрі.
Протягом літнього періоду заклад дошкільної освіти відвідували працівники театру та національної поліції Ужгороду
Значної уваги приділялося загартуванню дітей природніми факторами: сонце, повітря, вода, які найефективніше впливають на організм дитини, зміцнюють здоров’я та підвищують працездатність. Повітряні ванни особливо ефективні, якщо вони проводяться в русі. Щоб діти не втомлювалися, педагоги намагалися чергувати вправи великої рухливості з спокійними. Загартування водою проходило під час купання в басейні та ігор на дитячих майданчиках.
Значний час протягом дня відводився на гігієнічний догляд за дітьми і роботі по вихованню у них культурно – гігієнічних навичок.