Заняття Боднар О.С. «У гості до бабусі Марусі»

КОНСПЕКТ ІНТЕГРОВАНОГО ЗАНЯТТЯ
У ЯСЕЛЬНІЙ ГРУПІ
«У ГОСТІ ДО БАБУСІ МАРУСІ»

Мета:

поглиблювати та закріплювати знання дітей про свійських тварин і птахів, їх характерні ознаки, харчування; вправляти у звуконаслідуванні голосів свійських тварин і птахів; закріпити кольори: жовтий, коричневий; поняття: «великий», «маленький».

Розвивати мовлення, увагу, мислення, дрібну моторику рук. Виховувати любов і турботливе ставлення до свійських тварин та закріпити правила безпечної поведінки з ними.

Матеріал:

макет бабусиного подвір’я, іграшки свійських тварин і птахів: кінь, корова, коза, півень, качка, собака, кіт; доріжка білого кольору; вірш М.Познанської «Коли киця любить, а коли сердиться», тарілочки на кожну дитину; зернятка кукурудзи та гречки.

Попередня робота:

 розгляд ілюстрацій свійських тварин і птахів, бесіда за ілюстраціями, ознайомлення з творами художньої літератури, що містять назви свійських тварин, спостереження за собачкою на території ДНЗ.

   

Вихователь:

-         Дітки сьогодні у нас незвичайне заняття, подивіться, до нас завітали  гості. Давайте з ними привітаємося.

 

До гостей ви поверніться

Привітайтесь, посміхніться

І пошліть ви їм в дарунок,

Повітряний поцілунок.

 

Вихователь:

- В одному селі жила була собі бабуся Маруся. У неї на подвір’ї живуть багато тварин, яких вона дуже любить, доглядає, годує. Вона запрошує нас до себе у гості. - Чи хочете ви піти до бабусі? (Так)

- Тоді рушаймо у дорогу. (Діти встають зі стільчиків, підходять до стежки)

- Ось і стежка. Яка приведе нас до бабусиної хатки. Йдемо обережно, не штовхаючись, одним за одним.

Стали ніжки на доріжку,

І пішли ми по доріжці.

Сподобалось ніжкам

Рівненька доріжка.

(Діти йдуть по доріжці, підходять до столу. На столі стоїть макет бабусиного подвір’я з свійськими тваринами і птахами )

 

Вихователь:

-         От і привела нас стежка до бабусиного подвір’я. (Вихователь демонструє ляльку «бабусю»)

 

Бабуся:

-         Добрий день малята!

 

Діти:

-         Добрий день.

 

Бабуся:

-         Рада малят зустрічати,хочу вам все показати. Чи любите ви тварин? (Так)

Я буду вам показувати своїх улюбленців, а ви будете називати хто це.

(Бабуся демонструє дітям тваринок: коня, корову, козу)

-         Хто це?

-         Як каже?

-         Що любить їсти?

(Бабуся демонструє кішку і читає віршик)

Бабуся:

Киця любить, як по спинці

Гладжу кицюньку свою,

Як дарую їй гостинці,

Кашку. молочко даю

Киця сердиться на мене,

Як смикну її за хвіст,

Очі робляться зелені

І не п’є тоді й не їсть.

Бабуся:

-         Живе  киця у мене в будиночку.

Ось такий високий дім

(стають навшпиньки, руки вгору)

Дах трикутний є у нім

(ставлять руки перед грудьми, з’єднавши кінчики пальців)

Вікна відчиняються

(плавно розводять руки в сторони)

Двері зачиняються

(плавно зводять руки)

Із труби іде димок

(повільно піднімають руки в гору)

Непоганий теремок!

(стають прямо, узявшись руками в боки)

(Бабуся демонструє півника)

 

Бабуся:

-  Хто це? (Півень)

-  Як співає? (куку-рі-ку)

-  Що любить їсти? (зернятка)

-  А хочете погодувати мого півника? (Так)

-  Ой лишенько! Моя онучка пустунка змішала всі зернятка. Допоможете мені перебрати зернятка для півника? (Так)

-  Тож сідайте за столики. (діти сідають за столи, перед ними стоять тарілочки з гречкою та кукурудзою, посередині пуста велика тарілка)

 

Бабуся:

-         Дітки. Мій півник великий, тому йому потрібно вибрати великі зернятка, а маленькі залиште у тарілочці. А щоб наші пальчики гарно працювали, ми з ними пограємось.

 

 

Півник наш раптом прокинувся

(долоня вгору, вказівний палець спирається на великий, решта розставленні)

Просто до сонця повернувся

(повертати кистю руки в різні боки)

Кукурікнув – раз, два. Три!

(розмикати і стискати вказівний та великий пальці)

Ти сьогодні не проспи!

(махають вказівним пальцем)

 

 

Бабуся:

-  Які зернятка будемо для півника вибирати? (жовті, великі)

-  А які зернятка ми залишимо у тарілочці? (маленькі, коричневі)

(діти перебирають зернятка, вихователь допомагає індивідуально, при потребі)

 

Бабуся:

-         Дякую дітки за допомогу, тепер мій півник радий, що має що їсти. Чи сподобалось вам у мене на подвір’ї? (Так)

-         Давайте пригадаємо яких тварин ви бачили у мене? (діти пригадують тварин яких вони бачили)

 

Вихователь:

-         Час нам повертатися «додому», у садочок. Йдемо один за одним, обережно, не штовхаючись. (діти йдуть і сідають на свої місця)

 

Вихователь:

-         От ми і повернулися. Бабуся приготувала вам гостинці смачненькі яблучка. Давайте ми попрощаємось з гостями і ви підете пригощатись бабусиними гостинцями.

Тупу-тупу ноженята

Ми ідемо вже гуляти

З гостями прощаємось

Весело  всміхаємось.

 

 

 

 

 

 

Фотогалерея