Заняття Боднар О.С. «У гості до бабусі Марусі»
КОНСПЕКТ ІНТЕГРОВАНОГО ЗАНЯТТЯ
У ЯСЕЛЬНІЙ ГРУПІ
«У ГОСТІ ДО БАБУСІ МАРУСІ»
Мета:
поглиблювати та закріплювати знання дітей про свійських тварин і птахів, їх характерні ознаки, харчування; вправляти у звуконаслідуванні голосів свійських тварин і птахів; закріпити кольори: жовтий, коричневий; поняття: «великий», «маленький».
Розвивати мовлення, увагу, мислення, дрібну моторику рук. Виховувати любов і турботливе ставлення до свійських тварин та закріпити правила безпечної поведінки з ними.
Матеріал:
макет бабусиного подвір’я, іграшки свійських тварин і птахів: кінь, корова, коза, півень, качка, собака, кіт; доріжка білого кольору; вірш М.Познанської «Коли киця любить, а коли сердиться», тарілочки на кожну дитину; зернятка кукурудзи та гречки.
Попередня робота:
розгляд ілюстрацій свійських тварин і птахів, бесіда за ілюстраціями, ознайомлення з творами художньої літератури, що містять назви свійських тварин, спостереження за собачкою на території ДНЗ.
Вихователь:
- Дітки сьогодні у нас незвичайне заняття, подивіться, до нас завітали гості. Давайте з ними привітаємося.
До гостей ви поверніться
Привітайтесь, посміхніться
І пошліть ви їм в дарунок,
Повітряний поцілунок.
Вихователь:
- В одному селі жила була собі бабуся Маруся. У неї на подвір’ї живуть багато тварин, яких вона дуже любить, доглядає, годує. Вона запрошує нас до себе у гості. - Чи хочете ви піти до бабусі? (Так)
- Тоді рушаймо у дорогу. (Діти встають зі стільчиків, підходять до стежки)
- Ось і стежка. Яка приведе нас до бабусиної хатки. Йдемо обережно, не штовхаючись, одним за одним.
Стали ніжки на доріжку,
І пішли ми по доріжці.
Сподобалось ніжкам
Рівненька доріжка.
(Діти йдуть по доріжці, підходять до столу. На столі стоїть макет бабусиного подвір’я з свійськими тваринами і птахами )
Вихователь:
- От і привела нас стежка до бабусиного подвір’я. (Вихователь демонструє ляльку «бабусю»)
Бабуся:
- Добрий день малята!
Діти:
- Добрий день.
Бабуся:
- Рада малят зустрічати,хочу вам все показати. Чи любите ви тварин? (Так)
Я буду вам показувати своїх улюбленців, а ви будете називати хто це.
(Бабуся демонструє дітям тваринок: коня, корову, козу)
- Хто це?
- Як каже?
- Що любить їсти?
(Бабуся демонструє кішку і читає віршик)
Бабуся:
Киця любить, як по спинці
Гладжу кицюньку свою,
Як дарую їй гостинці,
Кашку. молочко даю
Киця сердиться на мене,
Як смикну її за хвіст,
Очі робляться зелені
І не п’є тоді й не їсть.
Бабуся:
- Живе киця у мене в будиночку.
Ось такий високий дім
(стають навшпиньки, руки вгору)
Дах трикутний є у нім
(ставлять руки перед грудьми, з’єднавши кінчики пальців)
Вікна відчиняються
(плавно розводять руки в сторони)
Двері зачиняються
(плавно зводять руки)
Із труби іде димок
(повільно піднімають руки в гору)
Непоганий теремок!
(стають прямо, узявшись руками в боки)
(Бабуся демонструє півника)
Бабуся:
- Хто це? (Півень)
- Як співає? (куку-рі-ку)
- Що любить їсти? (зернятка)
- А хочете погодувати мого півника? (Так)
- Ой лишенько! Моя онучка пустунка змішала всі зернятка. Допоможете мені перебрати зернятка для півника? (Так)
- Тож сідайте за столики. (діти сідають за столи, перед ними стоять тарілочки з гречкою та кукурудзою, посередині пуста велика тарілка)
Бабуся:
- Дітки. Мій півник великий, тому йому потрібно вибрати великі зернятка, а маленькі залиште у тарілочці. А щоб наші пальчики гарно працювали, ми з ними пограємось.
Півник наш раптом прокинувся
(долоня вгору, вказівний палець спирається на великий, решта розставленні)
Просто до сонця повернувся
(повертати кистю руки в різні боки)
Кукурікнув – раз, два. Три!
(розмикати і стискати вказівний та великий пальці)
Ти сьогодні не проспи!
(махають вказівним пальцем)
Бабуся:
- Які зернятка будемо для півника вибирати? (жовті, великі)
- А які зернятка ми залишимо у тарілочці? (маленькі, коричневі)
(діти перебирають зернятка, вихователь допомагає індивідуально, при потребі)
Бабуся:
- Дякую дітки за допомогу, тепер мій півник радий, що має що їсти. Чи сподобалось вам у мене на подвір’ї? (Так)
- Давайте пригадаємо яких тварин ви бачили у мене? (діти пригадують тварин яких вони бачили)
Вихователь:
- Час нам повертатися «додому», у садочок. Йдемо один за одним, обережно, не штовхаючись. (діти йдуть і сідають на свої місця)
Вихователь:
- От ми і повернулися. Бабуся приготувала вам гостинці смачненькі яблучка. Давайте ми попрощаємось з гостями і ви підете пригощатись бабусиними гостинцями.
Тупу-тупу ноженята
Ми ідемо вже гуляти
З гостями прощаємось
Весело всміхаємось.