Заняття Прокоп Г.В. «Давайте познайомимось»

 «ДАВАЙТЕ ПОЗНАЙОМИМОСЬ»

 

ІНТЕГРОВАНЕ ЗАНЯТТЯ

МОЛОДША ГРУПА

Мета: Закріпити знання дітей про власне «я» ( ім′я,). Вчити  мовленнєвому етикету під час знайомства; розвивати комунікативні якості, діалогічне мовлення, граматичну компетенцію; підтримувати бажання дітей спілкуватися одне з одним, з дорослим, слухати й розуміти запитання, формувати культуру мовлення, зокрема вчити вживати слова ввічливості (вітання, прощання, прохання, подяка), учити дітей створювати аплікативні зображення овочів: мовкву і капусту способом обривної і накладної аплікації; викликати інтерес до складання колективної композиції «Зайчиків город», розвивати відчуття форми й композиції. Виховувати доброзичливість, культуру мовленнєвого спілкування, інтерес до спільної творчості.

 

Обладнання:

Іграшковий звірята(заєць,лисичка, білочка, ведмедик) телефон, силуети дерев, кущів, виготовлені з паперу весняні квіти, незавершена композиція «Зайчиків город», паперові трикутники оранжевого кольору для зображенн моркви, паперові круги світло-зеленого кольору для зображення капустини, клейстер, пензлики для клейстера, серветки зеленого кольору (світлого і темного відтінку), підставки для пензликів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь:  Дітки, сьогодні в нашій групі незвичайний день. До нас завітали гості. Подивіться, як їх багато. Давайте з ними привітаємося.

ПСИХОГІМНАСТИКА

Доброго ранку, рідний наш дім:

Доброго ранку, гостям усім!

Доброго ранку, сонечку ясному!

Доброго ранку, садочку прекрасному!

Дзвонить телефон.

Вихователь: До нас хтось дзвонить. Дітки, як ви гадаєте, хто це може бути?

Відповіді дітей...............................................................................

Зараз дізнаємось, хто телефонує.

-         Алло! Я Вас слухаю. Так, це молодша група «Дзвіночок». Так у нашій групі дуже чемні й виховані діти. Ти хотів би завітати до нас і познайомитися з малятами? Будь ласка, приходь. Ми будем дуже раді.

-         Діти, до нас зараз прийде гість. Це зайчик. А ви памятаєте, як треба зустрічати гостей?

(Треба привітатися, сказати, як ми раді гостям. Запропонувати сісти, пригостити, погратися).

стук  у двері, зявляється іграшковий  заєць.

Заєць: Добрий день, малята! Я – зайчик, мене звуть Тишко. Я дуже хочу з вами познайомитись і більше про вас дізнатися.

Заєць ставить різні запитання кожній дитині:

-         Скільки тобі років?

-         Хто купив тобі таку гарну сорочку?

-         Як звати твою маму?

-         Як звати твого тата?

-         Як звати твою бабусю?

-         Як звати твого дідуся?

-         Як називається твоя група?

-         Які іграшки є у тебе дома?

-         Який твій улюблений мультфільм?

Вихователь: Молодці, дітки. Ви розповіли зайчикові про себе. А зараз я пропоную погратися із зайчиком.

Фізкультхвилилка:

Підвелися всі швиденько –

І на місці біг легенький.

Пострибали, як зайчата,

Треба м′язи розробляти.

Підняли по черзі ніжки,

Не втомились анітрішки.

Всі присіли – підвелися,

Знов присіли – підвелися.

Розімніть гарненько пальці,

Потанцюйте стильні танці.

(Діти виконують усі рухи з текстом)

Заєць: Дітки, у моєму лісі, по сусідству, живе ще один зайчик, і я хочу з ним познайомитись, але не знаю, з чого почати, що йому сказати. Ви мені допоможете?

Вихователь: Гаразд, зайчику. Зараз я розповім тобі, як треба знайомитись, а потім діти покажуть, як це зробити.

Спочатку треба привітатися. ( Привіт, добрий день, здрастуйте?) Потім запитати дозволу познайомитись. (Можна з тобою познайомитися? Я б хотіла з тобою познайомитись, можна?) Тоді назвати своє ім′я і запитати, як звуть того, з ким хочеш познайомитись.

Вихователь демонструє діалог знайомства у парі з вихованцем. Потім діти діляться на пари і знайомляться одне з одним.

Заєць: Дякую, діти, ви мені дуже допомогли, підказали як потрібно знайомитись.

 Скажу вам по секрету, що в лісі у мене багато друзів. І кожен називає мене по-іншому:

-         білочка – Тишком;

-         лисичка – Тишечком;

-         ведмедик – Тихоном;

А як вас називають мами?

Дидактична гра «Скажи пестливо»

Діти промовляють промовляють свої імена в різних граматичних формах, наприклад: Петя – Петрик – Петрусь.

Ой які ви молодці.

 

Вихователь: Зайчику дуже сподобалось унас, але йому час повертатися додому, бо в нього ще не засаджений город, а на вулиці пора року весна. Зайчику давай наші дітки тобі допоможуть, вони дуже люблять працювати на городі. Допоможемо зайчику? (Так)

У кожного з вас на столі є морквинка (на яку фігуру схожа?), але в неї немає хвостика.

 - (Якого кольору морква?(оранжевого)

 - Якого кольору хвостик?(зеленого)

Вам потрібно приклеїти морквині хвостик, шляхом відривання та скручування із зеленого паперу.

 - Який у морковки хвостик?(довгий)

Також у вас є капустина (на яку фігуру схожа?, - круг Якого кольору? - світло-зеленого кольору. Вам потрібно доклеїти на капустину листочки.

 А щоб у нас все вийшло добре ми зараз розімнемо свої пальчики:

 

 

Пальчивова гімнастика

Наші пальчики маленькі

І рівненькі, і гарненькі.

Можемо із пальчиків

Ми зробити зайчика.

Зайчик вушками пряде,

По траві гуляти йде.

Вихователь уточнює творче завдання, показує, як із рваних кусочків викладати листя капустини і хвостик морквинки.

А зараз капусту і моркву переносимо на зайчиків город.

В міру готовності зображень діти переносять свої морквини і капусту на «зайчиків город». Вихователь допомагає розташувати їх на грядках (капуста до капусти ; морковка до морковки) і приклеїти так щоб усе вмістилося і було красиво.

 

Вихователь: Ось і закінчилася наша зустріч. Дітки, чого ви сьогодні навчилися? Так, ми навчилися сьогодні знайомитись, і всі ви сьогодні були вихованими й чемними.


Фотогалерея